Workshop: Hoe werkt het consumentenbrein?
Gegevens:
Locatie:
KazerneloftAdres:
Verbindelaarsweg 138, 6711 VD EDEDatum:
Tijd:
Hoe kan het dat we met z'n allen best duurzamer willen kopen (lees: biologisch), maar dit toch minimaal doen? En hoe krijgen we de consument wel zo ver? Bart Joling, marketingstrateeg bij Ten Stripes heeft onderzoek gedaan naar duurzaam consumentengedrag. In zijn workshop neemt Bart je mee in het brein van de consument. En met name, hoe vertel je een goed verhaal waar men wel op aanslaat. Programma: 14:15 uur Inloop
14:30 uur Start workshop
Introductie
Verhalen uit de zaal Consumentengedrag * Duurzame doelgroepen * Hoe vergoot je, je doelgroep? * Maak het sexy Missie gedreven marketing * De basis (story)
* Het verhaal (telling)
* De actie (doing)
Workshop storytelling a.d.h.v. storytelling canvas
* De karakters in jouw verhaal
* De reis van jouw klant
* Praktische tips/ cheat sheet
17:00 uur Afsluiting

Voor leden van BioNederland is deze workshop geheel kosteloos. Voor niet leden wordt er een vergoeding gevraagd van € 175,00 p.p.
Terug naar overzicht