Workshop: Hoe werkt het consumentenbrein?

Gegevens:

  • Locatie:

    Kazerneloft
  • Adres:

    Verbindelaarsweg 138, 6711 VD EDE
  • Datum:

  • Tijd:

Hoe kan het dat we met z'n allen best duurzamer willen kopen (lees: biologisch), maar dit toch minimaal doen? En hoe krijgen we de consument wel zo ver? Bart Joling, marketingstrateeg bij Ten Stripes heeft onderzoek gedaan naar duurzaam consumentengedrag. In zijn workshop neemt Bart je mee in het brein van de consument. En met name, hoe vertel je een goed verhaal waar men wel op aanslaat. 
 
Programma:
14:15  uur       Inloop
14:30 uur      Start workshop
                          Introductie 
                          Verhalen uit de zaal 
Consumentengedrag 
* Duurzame doelgroepen
* Hoe vergoot je, je doelgroep?
* Maak het sexy
Missie gedreven marketing 
* De basis (story)
* Het verhaal (telling)
* De actie (doing)
Workshop storytelling a.d.h.v. storytelling canvas 
* De karakters in jouw verhaal
* De reis van jouw klant
* Praktische tips/ cheat sheet
17:00 uur     Afsluiting

Afbeelding met person, persoon, staand, dragenAutomatisch gegenereerde beschrijvingBart Joling: 
Bart is directeur en marketingstrateeg bij Ten Stripes. De missie van Ten Stripes luidt: De Nieuwe Economie groter maken dan de traditionele.Door meer ondernemingen onderdeel te maken van de Nieuwe Economie, komen we elke dag weer een stapje dichterbij een betere wereld. Voor Ten Stripes is dit een heel belangrijk onderdeel van haar impactstrategie.
 
Aanmelding:
De inschrijving is gesloten. 
 
 
Kosten & inschrijving:
Voor leden van BioNederland is deze workshop geheel kosteloos. Voor niet leden wordt er een vergoeding gevraagd van € 175,00 p.p.

 


Terug naar overzicht